Asiakaspalvelu ja opastus

 

 

Yhteistyötahojen tarjoamia palveluja kansallispuistossa

Ruokailu, ruoanlaitto ja eväiden hankinta

  • Alueella ei ole vesipisteitä.
  • Alueella ei ole ruokailupalveluja. Lähin palvelukeskittymä sijaitsee Pyhtään Siltakylässä.

Päivätupa ja tulentekopaikka

  • Moronvuoren päivätupa sijaitsee kansallispuiston itäreunalla, Moronvuoren juurella. Tuvassa on puuliesi mutta ei astioita. Tuvalle johtaa merkitty reitti.
  • Autiotuvan pihapiirissä on tulentekopaikka.
    • Avotulen teko on kielletty aina sekä merkityillä tulentekopaikoilla että maanomistajan luvalla, jos alueelle on annettu metsäpalovaroitus (ilmatieteenlaitos.fi).
    • Kielto ei koske keittokatoksia tai muita hormilla varustettuja tulisijoja.

Jätehuolto

  • Alueella ei ole jätteiden keräysastioita, joten jätehuolto on omatoiminen. Tämä tarkoittaa sitä, että retkeilijä ottaa vastuun omista jätteistään tuomalla ne pois maastosta lajitteluun. Lue lisää retkietiketistä.
  • Maatuvat jätteet voi laittaa käymälään tai kompostoriin ja pieniä määriä puhdasta paperia ja pahvia voi käyttää sytykkeenä. 

Käymälät

Yöpyminen

Esteettömät palvelut

  • Ei erityisiä esteettömiä palveluita.

Muut palvelut lähiseudulla

Asiakaspalvelu

Maretarium (maretarium.fi), Puh. 040 311 0330, info(at)maretarium.fi

Suomen luontokeskus Haltia, puh. 040 163 6200, info(at)haltia.com

Metsähallituksen asiakaspalvelun aluesuunnittelijat

Kaakkois-Suomi: Pekka Koponen, puh. 0206394238
Pääkaupunkiseutu: Liisa Neuvonen, puh. 0206394638
Länsi-Uusimaa: Anne Muuri, puh. 0206394708
Lounais-Suomi: Laura Lehtonen, puh. 0206394659
Merenkurkku ja Etelä- ja Keski-Pohjanmaa: Tuija Warén, puh. 0206395282 
Satakunta: Marjo Kekki, puh. 0206394266
Sähköpostiosoite: etunimi.sukunimi(at)metsa.fi